Ընթերցողի խոհ
filed in Ընթերցողի խոհեր on Feb.04, 2010
Բարդ է:
Չգիտեմ` ինչ եմ ուզում ու ինչի եմ սպասում: Թվում է, թե այն, ինչ կա այժմ,դրան ես վաղուց եմ սպասել : Բայց ինչ-որ բան այն չէ…………
Դատարկ է աշխարհը: Մի պահ այն պայծառանում է. այժմյան լիությունն է պարուրում հոգիս, հաջորդ վարկյանին՝ դատարկվում անդառնալիորեն: Հոգուս խորքում նորից դատարկություն է․․․ Ավաղ, անցան այն լիության վարկյանները, երբ ցնծում էր հոգիս ու իմաստավորվել էր ամեն ինչ…
Ավաղ, դա պատրանք էր, ու ես ոչինչ չեմ կարող անել իմ հետ, անիմաստ է պայքարել ինքդ քո դեմ: Աշխարհը նորից ապրում է: Շարումակվում է կյանքն առանց իմ հետ հաշվի նստելու․ ուզում եմ ես, թե ոչ: Ինձ միշտ հետաքրքրել է՝ ինչի համար են գծված սահմանները, ում համար, ում է դա պետք: Հասկանում եմ, բայց կուզենայի չհասկանալ, ավաղ անկարող եմ նաև խենթանալ, անկարող եմ տրորել ու անցնել ամեն ինչի վրայով՝ հանուն չհասկանալու……
Մի վայրկյան․ իսկ ինչո՞ւ են այդքան տարբեր այդ նույն վարկյանները, ինչո՞ւ են ամեն անգամ խառնում ու փոթորկում հոգուս խորքերը։ Անցնում են վայրկյանները, տանում, մաքրում ամեն ինչ և թողնում են միայն հուշեր, որոնք կարող են և´ խենթացնել, և´ սփոփել, և´ ուրախացնել․․․
Անգութ է այս աշխարհն իր բոլոր օրենքներով: Խճճվում եմ հարցերի շարաններից, շղթայի պես փաթաթել եմ վզիս ու չեմ գտնում պատասխան: Խեղդվում եմ անկարողությունից, իսկ շղթաները վայրկյան առ վայրկյան ավելի են սեղմվում: Մոտենում է վճռական պահը․․․
Ինչ անել
Պատասխան չկա
Լռել է ամեն ինչը
Լռել են անգամ հոգուս ձայները : Դե խոսեք ո՞ւր եք
Նորից…
Սենչ
February 5th, 2010 on 12:11
Դժվարանում եմ հասկանալ, թե դու ինչ ես զգում, որովհետեւ կարծես ինքդ էլ լիարժեք չես հասկացել, խառնաշփոթ է
February 5th, 2010 on 12:11
Այն ամենն,ինչի մասին գրում է Սենչը,իրոք,հարցեր են,որոնց պատասխանները վաղուց արդեն ոչ ոք չի գտնում…Կարծում եմ ռեալ փոփոխություններ են անհրաժեշտ քեզ…չնայած դրանք էլ երբեմն չեն օգնում.ես ամեն դեպքում խորհուրդ կտայի այդքան խորը չներթափանցել ամեն ինչի մեջ:
February 5th, 2010 on 12:11
Աշխարհը նորից ապրում է: Շարումակվում է կյանքն առանց իմ հետ հաշվի նստելու
ստորագրում եմ այս տողերի տակ
February 5th, 2010 on 12:11
Դատարկ է աշխարհը: Մի պահ այն պայծառանում է. այժմյան լիությունն է պարուրում հոգիս, հաջորդ վարկյանին՝ դատարկվում անդառնալիորեն…………..
լրիվ համաձայն եմ, ընդհանուր առմամբ` միշտ դատարկություն ես զգում: Ակնթարթներ են լինում, երբ երջանիկ ես, բայց դրանք ընդամենն ակնթարթներ են, հետո ամեն ինչ նույնն է:
February 5th, 2010 on 12:11
Voch te lrel e amen inch,ayl du es lrecrel…Isk ashxarhi datarkutyun@ henc qeznic e galis.
Mi @nkerakan xorhurd qez-pordzir amen inchin aveli tetev nayel,aveli lusavor…
February 5th, 2010 on 12:11
Սիրելի Ամալի, ես չեմ ընդունում այդ խորհուրդը, թեեւ այն ինձ չէր ուղղված:
Ինչ է նշանակում թեթեւ նայել?: Մինչեւ երբ եւ մինչեւը ինչին կարելի է թեթեւ նայել: Վերջն ինչ է լինելու?
February 5th, 2010 on 12:11
Arman Gharibyanin-Indz tvum e,vor amen mard inqn e ir patmutyan verjn @ntrum…Tetev nayel amen inchin da shat qcherin e hajoxvum,bayc amen depqum da husadrox e…
February 5th, 2010 on 12:11
Amali, havata, vor erbemn iravijak@, hangamanqnern u mardik qez @Ntrutyun chen toxnum, teev qez tvum e, te da du es @ntrel, bayc da qo @Ntrutyun@ che.
Ev da amenaahavorn e
February 5th, 2010 on 12:11
ձյաձյան ու ծյոծյան պիտի իլալ սիլեն, ոլ ես ծնվեմ
մի կլվեք իլալ հետ, սիլեք իլալ, հա?
February 5th, 2010 on 12:11
Davitin-amen depqum es karcum em,vor henc ayd hangamanqnern el en mer dzerqerum…
February 5th, 2010 on 12:11
Hardgeli Arman karcum em du amena lavn es indz haskacel. mnacacnerin el shnorhakal em karciqneri u xorhurdneri hamar.
February 5th, 2010 on 12:11
Havataceq` patmutyunnerin verj chkan!!! chka patmutyun, vor avartvi/…ete ayd patmutyunic heto inch vor toxer karox en grvel, uremn VERJ CHKA!!! ancordnery galis, bacum en qo patmutyunn u krkin sksum ayn… du krkin shrjaptuyti mej es, u ankax qo kamqic ancnum es nuyn chanaparhy` tarber mardkanc het… krkin merelner es toxnum chanaparhid` voronq kendani en mnum, qani vor shrjaptuytum en haytnvel… ete uxix gic ancnein, skzbnakety kkorcnein, qani vor chanaparhnery erkar en… etdarci depqum el verjin chein hasni, haskanum eq? shrjaptuyti mej mardik amen inch nuyn kerp en sksum ev avartum….
February 5th, 2010 on 12:11
Yndamenn uzum ei asel, vor menq chenq karox mer patmutyunnerin verjaban yntrel, vorovhetev VERJ CHKA!
February 5th, 2010 on 12:11
Hetaqrqir er…Qnnarkman arjani mi ban e grvac…Es chgitem,te inchi hetevanqov e hexinak@ nman hogebanakn xndri araj kangnel,bayc haskanali e mi ban.na shat ban e haskacel-ancnelov inch vor shrjan,,,Boloris kyanqum el galis e ayd shrjan@…
Hexinakin maxtum em erjankutyun,ete der karox e ayd erjankutyun@ poxel mi nra hamar…
ev arhasarak mer bolori hamar…
February 5th, 2010 on 12:11
Ապեր ջան, “ախպոր պես”,հայերեն տառատեսակով գրեք հա: Սյլապես կարդալը մեծ ջանք ու տառապանք է պահանջում, իսկ դա վանում է ընթերցողին:
Հ.Գ. Սա թող բոլորն ի նկատի ունենան
February 6th, 2010 on 12:11
Անցորդուհու խնդրանքը նկատի ունենալով` հայերեն կարտահայտվեմ.
February 6th, 2010 on 12:11
Հարգելի Ամալի, խնդիրն այն չէ, որ հանգամանքները մեր ձեռքում չեն լինում, հանգամանք ասելով` ես նկատի ունեմ մեր ներսում առկա հանգամանքները.
չգիտեմ` ինձ կհասկանաս, թե ոչ. եթե ներսումդ հանգամանքները փոխվում են, դու այլեւս անկարող ես տիրապետել իրավիճակը, թողնում ես ինքնահոսի եւ արդյունքում ստացվում է, որ քեզանից անկախ ստացվեց, թեեւ խորքում դո դա արեցիր, բայց հանգամանքների բերումով, պարզ եմ արտահայտվում?
February 6th, 2010 on 12:11
Էրեխեք, էնքան եմ սիրում ձեր բլոգը, ձեր քոմենթ գրողներին, բոլորը մակարդակով մարդիկ են երեւում, կիրթ են արտահայտվում, մի ուրիշ մակարդակ ա, էլի
ձեր մեջի ամենաքյառթու դեմքը ես էի, ինձ էլ մանրից քաղաքակրթեցիք
February 6th, 2010 on 12:11
Հենց մեր սխալն էլ այդ է, որ ամեն ինչ թողնում ենք ինքնահոսի, երբ անկարող ենք լինում… Ես դա համարում եմ թույլ մարդու, թույլ վարմունք… Եվ մի բան ել ասեմ` այդ քեզնից անկախն էլ է քո պատճառով ու քո ձեռքերում…
February 6th, 2010 on 12:11
Ամալի, ես քեզ չեմ ճանաչում, բայց զգում եմ, որ դեռ շատ ճանապարհ ունես անցնելու…
հուսով եմ, որ այդ ճանապարհը շատ փշոտ չի լինի
February 6th, 2010 on 12:11
Rusalka-ին
Այո,ես էլ,ինչպես մեզնից բոլորը շաաաաատ երկար ճանապարհ ունեմ անցնելու, ու եթե այդ ճանապարհը փոքր-ինչ փշոտ չլինի,էլ ինչ հետաքրքրություն… Հարթ ճանապարհ բոլորն էլ կարող են անցնել, բայց դու ասա` փշոտը կարողանան…
February 6th, 2010 on 12:11
Ամալի ջան, աչքիս դու արկածներ ես փնտրում
February 6th, 2010 on 12:11
Ընկերներիցս մեկն ասում է, որ տղամարդիկ սիրում են կանանց, իսկ կանայք սիրում են սերը, նրանք սիրում են սիրել եւ սիրում են սեր տվողին, ոչ թե կոնկրետ տղամարդու:
Եւ արդյունքում տղամարդիկ ավելի հավատարիմ են, որովհետեւ նրանք հենց այդ մեկին են սիրում, իսկ կանայք պատրաստ են հեռանալ նրանցից, երբ այդ սիրո չափաբաժինը նվազի եւ կգնան նրա մոտ, ով սեր կտա
February 6th, 2010 on 12:11
tvum e te ajjmyan vijaki masin es miajn erazel bayc shrjvum u haskanum es, vor mi ban pakasum e, u tanjvum es, vor 4es haskanum te in4…
February 6th, 2010 on 12:11
Ուզում եմ գրել Մենչին`
Եթե դու իսկապես պատասխաններ ես ուզում, հակառակ դեպքում մտածում եմ, որ չէիր արտահայտվի, թույլ տուր կիսվել քեզ հետ իմ կենսափորձից. մխիթարել քեզ այն մխիթարությունով, որով ես եմ մխիթարվել:
Այն, ինչ գոռում է քո մեջ` քո խիղճն է` Աստվածային տարրը: Դա կլցվի միայն այն դեպքում, երբ հպվի իր Հեղինակին:
Կարճ ասած` Հիսուսն է կյանքը, ճանապարհը և ճշմարտությունը: Խաչի վրա բոլոր հարցերը պատասխանված են:
Այն, ինչ օգնեց ինձ, կօգնի նաև քեզ:
Լավ եղի’ր և շարունակիր փնտրել. ով փնտրում է,…
February 6th, 2010 on 12:11
Չէ Արման ջան, շատ ես սխալվում, տղամարդիկ ավելի հավատարիմ չեն: Հետո էլ, եթե սիրում են այդ մեկին, ինչպես դու ես ասում, թող սիրո չափաբաժինը չպակասեցնեն, որ կինն էլ ստիպված չլինի ավելի մեծ չափաբաժին փնտրել ու ուրիշից այն ստանալ:
Ու ընդհանրապես, կարծում եմ` տղմաարդիկ միայն իրենց են սիրում, որովհետև մեծագույն էգոիստներ են…իհարկե, դու ինձնից չնեղանաս:
February 6th, 2010 on 12:11
Դե, իհարկե, մենք էգոիստներ ենք, ես դա չեմ ժխտում, բայց գուցե քեզ անհասկանալի թվա, պարզապես մենք սիրում ենք, մենք վստահ ենք մեր զգացողության վրա եւ կարիք չունենք ամեն օր ասել դա, ամեն կերպ փորձել ապացուցել,
եթե նույնիսկ մենք ժամանակավոր հեռանում ենք մեր սիրած էակից, միեւնույնն է, գիտենք, որ վերադառնալու ենք, գիտենք, որ սիրում ենք, տղամարդկանց մոտ խոսքերը քիչ են, բայց սերը կայուն է
February 6th, 2010 on 12:11
Movses Xachjan-ին,
չգիտեմ` Սենչն ինչպես կվերաբերվի ձեր խորհրդին, բայց ես հակված եմ ավելի իրատեսական լուծումներ փնտրելուն
February 6th, 2010 on 12:11
Արման Ղարիբյանին`
Իսկ ինչից հասկանանք մենք` աղջիկներս, որ վերադառնալու եք…Ես չեմ վստահում տղամարդկանց սիրո հարցում…
February 6th, 2010 on 12:11
“եթե նույնիսկ մենք ժամանակավոր հեռանում ենք մեր սիրած էակից, միեւնույնն է, գիտենք, որ վերադառնալու ենք”
Ապշեցուցիչ խոսքեր են գիտես? Ոնց թե` գնում ենք, բայց հետ ենք վերադառնալու: Իսկ ով է սպասում ձեզ? Ինչու պիտի տղան երբ ուզի` գնա, ցավ պատճառի, մենք էլ ցավը հաղթահարենք ու հենց վերադառնա` օ հրաշք. հետ ընդունենք, ասես ոչ մի բան չի եղել…
Սա ինչ մտածելակերպ է? Եթե գնում ես, գնա, բայց վերադառնալու հույս էլ չունենաս…. ինզ համար սա ոսկե կանոն է
February 6th, 2010 on 12:11
Ինչ վերաբերում է սիրուն` տղամարդիկ սիրում են տղամարդավարի: Բացարձակ համաձայն չեմ Նատաշայի հետ: Դա գալիս է նրանից, որ դեռ գաղափար չունի թե ինչէ սերը, հազար ներողություն Նատաշ ջան:
Արման Ղարիբյանին`
Լուրջ եմ ասում, դրանից ավելի իկատեսական ու ռեալ լուծում էտ հարցի համար չկա:
February 6th, 2010 on 12:11
Movses Xachjan
Հհարգելիս, չարաչար սխալվում եք, ես հիանալի գիտեմ` ինչ է սերը, ու իմանալով հանդերձ եմ ասում` տղամարդիկ էգոիստ են, միայն իրենց են սիրում: Երբ տղամարդը որևէ կնոջ է սիրում, անգամ դա անում է եսասիրաբար: Եթե Դուք դա եք անվանում տղամարդավարի սիրել, ապա ես ավելացնելու ոչինչ չունեմ:
February 6th, 2010 on 12:11
Ամալի ջան, մենք գնալուց կասենք` վերադառնալու ենք, թե ոչ
February 6th, 2010 on 12:11
Ժողովուրդ, իսկ դուք ինձ ճիշտ եք հասկացել??
Ես տարածական հեռացումի մասին էի խոսում: Օրինակ` եթե ես սիրում եմ Իքսին, գնամ Ֆրանսիա, նորից կվերադառնամ նրա մոտ, բայց վստահ չեմ լինի, որ նա ինձ կսպասի:
Սրա մասին է խոսքը
February 6th, 2010 on 12:11
Ես չեմ վստահում տղամարդկանց սիրո հարցում…
Ամալի, ցավում եմ, որ քեզ իսկապես սիրող տղամարդու դեռ չես հանդիպել
February 6th, 2010 on 12:11
Ախր Արման ջան, դա արդեն լրիվ ուրիշ խնդիր է: Տարածական հեռացումն ու սպասելն ուրիշ է, մարդուն թողնել-հեռանալն` ուրիշ: Ուրեմն պիտի ճիշտ արտահայտվեիր, որ թյուրիմածության մեջ չընկնեինք:
February 6th, 2010 on 12:11
Արման Ղարիբյանին`
Ինձ թվում է` ոչ մի աղջկա էլ հարկավոր չէ գնալուց հետո կրկին վերադառնալը…
February 6th, 2010 on 12:11
«Բայց ինչ-որ բան այն չէ»…-ի պատասախանը շատ ճիշտ ներկայացրել է Մովսեսը (այլ հարց է մատուցման ձևը), բայց հազիվ թե քո «գտածը» լցնի այդ դատարկությունը, պարզապես այդ դեպքում ոչ թե այն լցվում է, այլ ուրիշ կերպ ես նայում «մի բան այն չէ»-ին, որովհետև խիղճ ասվածի առկայությունն ինքնին նշանակում է «դատարկություն», այլ կերպ հնարավոր չէ, իսկ անխիղճ մարդիկ չկան…
February 6th, 2010 on 12:11
իսկ անխիղճ մարդիկ չկան…
համոզված ես? Կներես, ես` չէ
February 6th, 2010 on 12:11
իսկ ի?նչ է որ մատուցման ձևը
February 6th, 2010 on 12:11
Ինձ թվում է` ոչ մի աղջկա էլ հարկավոր չէ գնալուց հետո կրկին վերադառնալը…
Եւ այսքանից հետո տղամադրիկ են եսասեր??
ԱՅիսնքն աղջիկներին պետք է միայն հիմա եւ այստեղ, իսկ զգացմունքները, նվիրվածությունը, հարգանքը??
February 6th, 2010 on 12:11
Նատաշա ջան, կարծում եմ` Մովսեսն ինձ հասկացավ, դու այլ հարթույունում ես հարցը դիտարկում
February 6th, 2010 on 12:11
Կարճ ասած` Հիսուսն է կյանքը, ճանապարհը և ճշմարտությունը: Խաչի վրա բոլոր հարցերը պատասխանված են:
Movses Xachjan, սա էս համարում իրատեսական լուծում??
February 6th, 2010 on 12:11
Վայ Արման, ես արդեն նյարդայնացա…Ինչ ասել է` հիմա և այստեղ?
Աղջիկներին պետք է հիմա, հետո, այստեղ, այնտեղ, միշտ, ամեն րոպե զգալ սիրած տղայի զգացմունքները, նվիրվածությունը, հարգանքը, սերը….մեծ հաշվով` ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ….Շատ բան ենք պահանջում?
February 6th, 2010 on 12:11
խիղճ ասվածի առկայությունն ինքնին նշանակում է «դատարկություն»
Ինչու??
Եթե ես խիղճ ունեմ, ուրեմն դատարկություն պիտի զգամ?
February 6th, 2010 on 12:11
Չգիտեմ, Մովսես ջան, բայց մի տեսակ աղանդավորական շարժմանը հարելու «հոտ» է գալիս (չեմ ասում` դա լավ է կամ վատ), ուղղակի արդեն ասել եմ` դա ելք չի, նույնիսկ Աստծուն գտնելով այդ բացը չես լցնի, որովհետև Աստծու «կնիքի» կրողն ես
February 6th, 2010 on 12:11
Արմանին,- ԻՀԱՐԿԵ
February 6th, 2010 on 12:11
Արարատ, բայց ինչի? Ես էլ Արմանի նման չհասկացա` ինչու պիտի խիղճ ունեցող մարդը պատադիր դատարկություն զգա? Բացատրի ինչն է քեզ ստիպում էդպես մտածել?
February 6th, 2010 on 12:11
Աղջիկներին պետք է հիմա, հետո, այստեղ, այնտեղ, միշտ, ամեն րոպե զգալ սիրած տղայի զգացմունքները, նվիրվածությունը, հարգանքը, սերը….մեծ հաշվով` ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ….Շատ բան ենք պահանջում?
Նատաշա, Շատ բան չեք պահանջում, բայց պետք է հավատարիմ մնաք այն մարդուն ով գրեթե միշտ տվել է, բայց մի ինչ-որ ժամանակահատված էլ չի կարող տալ:
Իսկ ինչ եք անում դուք?: Գնում եք նրա մոտ, ով պատրաստ է այդ պահին տալ այդ ամենը
February 6th, 2010 on 12:11
կարդում եմ բոլորի գրածները ու զգում ,թե որքան տարբեր են մտածում մարդիկ,թե որքան լուծումներ/չնայած դրանք իրականում լուծումներ էլ չեն/ կարող են առաջարկվել,թե ինչն է ամեն մեկին ստիպում այդպես արտահայտվել…Նա,ով սիրո կարիք ունի,անպայման դա է ցույց տալիս ,գրում դրա մասին,նա,ով դեռ չի հասկացել այդ ամենը նույնպես գրում է չհասկացածի մասին,եվ վերջապես նա,ով ապրել է այդ ամենը կամ լռում է,կամ փորձում է համոզել`ոչ մի ճանապարհ էլ վերջնական ոչնչի չի տանում…
February 6th, 2010 on 12:11
Ես կողմ եմ, որ չհասկացածդ էլ գրես, գուցե դրա միջոցով հասկանա, վերջիվերջո, մենք ամեն ինչ մեզ համար ենք անում
February 6th, 2010 on 12:11
Արարատին
այ քեզ բաաան: Հերիքա խոսքիդ մեջ Աստծո անունը տաս, միանգամից մտածում են, որ աղանդավոր ես: Եթե Աստվածաշնչյան սկզբունքներով ապրելն աղանդավորություն է, ուրեմն ես աղանդավոր եմ:
Հետո էլ ասում ենք, թե առաջին քրիստոնյա ազգն ենք:
February 6th, 2010 on 12:11
Բոլորի գրածներից միայն մի բան հասկացա…
Կեցցե ՍԵՐԸ…
Դրա պակասից է,որ խառնվել եք իրար:)
February 6th, 2010 on 12:11
Մովսես ջան դուք մի քիչ վրդովվեցիք, դա միգուցե նշանակում է, որ իսկապես աղանդավորական շարժման եք հարում
February 6th, 2010 on 12:11
Աշոտին
Համաձայն չեմ իհարկե: Նախ` եթե միշտ տվել է, կշարունակի տալ: Իսկ եթե այլևս չի կարող տալ, չի ուզում տալ, ուրեմն այլևս չի սիրում:
Իսկ հավատարմության մասին տղամարդիկ, կամ գոնե նրանց առնվազն 90 տոկոսը, պետք է լռեն: Թե՞ նրանք չեն, որ առիթը բաց չեն թողնում` դավաճանելու, հերոսաբար համարելով, որ «լևի գնալը», այսպես կոչված` մարմնական դավաճանությունը դեռ դավաճանություն չէ, «տղամարդկություն է» ընդամենը:
February 6th, 2010 on 12:11
Կեցցե Սերը, Արամ ջան, լրիվ համամիտ եմ
February 6th, 2010 on 12:11
Somebody-in
Ես աղանդավորական շարժմն չեմ հարում, ոմն ջան, եթե չգիտեք` որն է աղանդավորությունը, ես կարող եմ բացատրել ձեզ:
Այո, վրդովվեցի, քանի որ մարդիՔՍ թացը չորից չենք տարբերում
February 6th, 2010 on 12:11
բլա բլա բլա բլա բլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլաբլա բլա բլա բլա
February 6th, 2010 on 12:11
Համաձայն եմ Rusalka-ի հետ.յուրաքանչյուր մարդ ամեն ինչ իր համար է անում…Եթե դու սիրում ես ինչ-որ մեկի, ապա դա էլ ես քեզ համար անում…Սա հոգեբանորեն ապացուցված փաստ է…
February 6th, 2010 on 12:11
Կեցցե սերը???Հարցս ուղղում եմ ԱՐԱՄ-ին և RUSALKA-յին` ինչ եք հասկանում սեր ասելով,որ այդպես աղաղակում եք???
Movses Xachjan-ի հետ լիովին համաձայն եմ` մարդիկ իսկապես թացը չորից չեն տարբերում…Եվ դա ցավոք շաաաաաաատ հաճախ է լինում…
Մովսես ջան, ամեն մարդու ասած սրտիդ շաաաատ մոտ մի ընդունիր, կարևորն այն է, որ դու գիտես` դու ինչպիսինն ես….
February 6th, 2010 on 12:11
wow, wow, wow…..էս ինչ խառնաշփոթ է….
ժողովուրդ ջան, զգում եք, թե որքան տարբեր են մտածում աղջիկներն ու տղաները….թե սիրո ու նվիրվածության մասին որքան տարբեր են մեր պատկերացումները…դե հետո գնա ու հարաբերություն հաստատի այս էգոիստների հետ….Տղամարդիկ…բավական է կնոջը որպես ձեր անխախտելի սեփականություն դիտեք…կինը շատ ազատ էակ է, հավատացեք միլիոն անգամ ավելի ազատ քան դուք…կնոջը թեւեր են հարկավոր, իսկ եթե կողքիդ տղամարդը պարբերաբար էտում է թեւերդ ու քեզ դարձնում մոխրագույն դիակ, ապա էլ ինչ սիրո մասին է խոսքը? Ինչու պետք է մենք նստենք ու սպասենք, թե երբ կվերադառնաք? ինչու պետք է սպասենք, թե երբ տրամադրություն կունենաք եւ մեզ կժպտաք?, ինչու պետք է սպասենք, թե երբ մեզ ծաղիկ կնվիրեք, երբ մեր ձեռքը այնպես կբռնեք, որ մենք զգանք, որ ձեզ պետք ենք, ինչու ի ցույց չդնել այն ինչ զգում եք? եթե իհարկե զգում եք? ինչ է նշանակում տղամարդիկ կարիք չունեն ցւոյց տալու զգացմունքերը, նրանք զգում են? այ քեզ բան….բա ինչ անենք? մենք էլ ցույց չտանք, որ սիրում ենք, դուք էլ, ու տենց ապրենք? իսկ ինչու ցույց չտալ? իսկ ինչու չասել? իսկ ինչու չգրկել? երջանկությունը ու նվիրվածությունը խենթություններով չարտահայտել? Դրանով Ձեր ՏՂԱՄԱՐԴԿՈՒԹՅՈՒՆԸ կպակասի? դրանով ավելի փոքր կդառնա ձեր տղամարդկությունը ապացուցող միակ անդամը?
Այ հայ տղամարդկանց ահավոր թերությունն է…իրենք ամաչում են իրենց զգացմուքներից, ամաչում են խոստովանել, որ իրենց կողքի կինը իրենց միակ ձեռքբերումն է, իրենց միակ ուրախությունը, միակ հպարտությունը…ու շատ շուտով կորցնում են նաեւ այդ ՄԻԱԿԻՆ…ու մնում են դատաաաարկ, դատարկ, իսկ հետո արդեն կորցնում ողջ տղամարդկությունը…
Արման ջան, խոսքս հատկապես քեզ եմ ուղղում.այն քո տեսությանն ի պատասխան…եթե դա իրոք այդպես է, ապա ինչն է Ձեզ, այդքան հավատարիմ ու սիրող տղամարդկանց խանգարում սեր նվիրել կնոջը…ինչն է խանգարում քո կնոջը զգացնել տաս, որ խելագարվում ես նրա համար, ինչն է խանգարում նրա նկատմամբ ուշադիր լինել, չէ որ քո սիրած կինն է? ինչն է խանգարում չթաքցնել? այլ կիսել նրա հետ քո սերը? ում համար ես պահում մեջդ? ինչի համար? ախր դա նրան պետք է, հասկանում ես? առանց սիրո կինը կին չէ…կնոջը միշտ պետք է զգացնել տաս, որ նա քեզ համար անկրկնելի է. ու դու նրա համար պատրսատ ես ամեն ինչի, միայն նրան երջանիկ տեսնես….իսկ դուք պահում եք ձեր մեջ, կողպում եք…հետո ուզում եք, որ մենք մնանք ձեր կողքին…
February 6th, 2010 on 12:11
Կարծես այստեղ գենդերային պատերազմ է հասունանում: Սա հեղափոխություն է:
Նատաշա, Լիլիթ եւ մյուս բոլոր գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչներ, հանգստացեք, կարծես չբավարարված կանայք լինեք:
ՈՐտեղից եք այդքան ագրեսիա կուտակել??
Սերը եգղեցիկ զգացմունք է, ագրեսիան մի խառնեք հետը
February 6th, 2010 on 12:11
Նախ` եթե միշտ տվել է, կշարունակի տալ: Իսկ եթե այլևս չի կարող տալ, չի ուզում տալ, ուրեմն այլևս չի սիրում
Նատաշա, եւս մեկ անգա կարդա քո գրածը: Սա ապացուցում է, որ դուք ոչ պակասա էգոիստներ եք, քան մենք
February 6th, 2010 on 12:11
Ամալի, պետք չի որ ես բացատրեմ, թե ինչ եմ հասկանում սեր ասելով, որովհետեւ ես չեմ հասկանում, պարզապես զգում եմ
February 6th, 2010 on 12:11
Աշոտ ջան, իմ գրածի մեջ ագրեսիա ընդհանրապես չկա, ես հիմա այնքան երջանիկ մարդ եմ, որ իմ մեջ ագրեսիան բացակայում է: Ես ուղղակի շատ եմ վրդովվում, որ մեր հայ տղամարդիկ այդքան կոմպլեքսվորված են եւ չեն կարողանում իրենց սերը արտահայտեն…հավատացեք, դա հեչ էլ ամոթ չի…
February 6th, 2010 on 12:11
Կանանց դժվար է բացատրել, նրանք ուղղակի ուզում են զգալ, չեն ուզում մտածել.
դուք մեղավոր չեք դրանով, որ զգացականն է ձեզ մոտ գերիշխում, մենք էլ մեղավոր չենք, որ բանականն է մեզ մոտ գերիշխում.
այսքան բան
February 6th, 2010 on 12:11
Աշոտ, հարգելիս, բոլորն էլ էգգոիստ են, բայց տղամարդկանց էգոիզմի հետ կանացի էգոիզմը անգամ մրցելու փորձեր չի կարող անել:
Կամ էլ որտե՞ղ ագրեսիա տեսաք: Ես ել երջանիկ եմ, լիովին բավարարված ու հիանալի հասկանում եմ` ինչ է սերը: Այո, մի բանում իրավացի եք, սերը գեղեցիկ զգացմունք է, որին, սակայն, տղամարդկանց 90 տոկոսը ընդունակ չեն:
Ու ընդհանրապես, կարծես թե սիրելը քիչ քիչ կանանց մենաշնորհն է դառնում:
February 6th, 2010 on 12:11
Ստիօված եմ նորից կրկնել այս տողերը.
տղամարդիկ սիրում են կանանց, իսկ կանայք սիրում են սերը, նրանք սիրում են սիրել եւ սիրում են սեր տվողին, ոչ թե կոնկրետ տղամարդու
February 6th, 2010 on 12:11
Մի բան հաստատ գիտեմ, եթե ինչ-որ մեկը իսկապես երջանիկ է լինում, նա չի բարձրաձայնում դրա մասին… Հուսով եմ հասկացաք Լիլիթ և Նատաշա, թե ինչ եմ ասում…
February 6th, 2010 on 12:11
Lilit-ին`
Թույլ տուր չհամաձայնել քեզ հետ…
Տղամարդկանց փոքր-ինչ փակ լինելը հետաքրքիր է նրանց դարձնում…
Ում է պետք նրանց ամրոցի փակ դռները???
February 6th, 2010 on 12:11
Ամալի ջան, ինչպես ասում են` թխի, թող գա:
Շատ դիպում ես գրել
February 6th, 2010 on 12:11
Նատաշա, դու կարծես միշտ անհաջող տղամարդկանց ես հանդիպել, այդ պատճառով էլ այդքնա հիասթափված ես մեր սեռից.
ցավում եմ քեզ համար
February 6th, 2010 on 12:11
Լավ, էլ մի ձեզ երեւակայեք, ոչ մի տղամարդ էլ արժանի չի մեզ:
Մենք ենք այս կյանքը գեղեցկացնում, զարդարում, առանց մեզ դուք թույլ էակներ եք, եթե մենք ձեզ չսիրենք, կկործանվեք, այնպես որ գնահատեք մեզ, քանի կարող եք, այլապես բոլորս կտեղափոխվենք Լեսբոս կղզի:
Հասկացողը կհասկանա
February 6th, 2010 on 12:11
Աղջիկներ ջան, դուք շաաաաատ ճիշտ եք… բայց միայն տեսականորեն…դուք բոլորդ պետք է գիտակցեք, որ գործնականում ձեր ցանկությունները, ավելի ճիշտ ձեր երազանքները, որ տղամարդիկ տան ձեզ այնքան ուշադրություն, ինչքան դուք եք ցանկանում, կամ ավելի ճիշտ` պահանջում, ԱՆՀՆԱՐ Է: Դուք ամբողջ կյանում փոխելու եք բազմաթիվ տղամարդկանց ու հետո եք դա հասկանալու, բայց հետո ուշ է լինելու…ու այդ ժամանակ հասկանալու եք, որ կյանքը վայելելու փոխարեն ձեր ամբողջ կյանքի ընթացքում անիրականանալի պահանջներ եք առաջ քաշել… դուք ագահ եք, ինչքան էլ ձեր կողքի տղամարդը ձեզ սիրի կամ, ինչպես դուք եք ուզում, ուշադրություն դարձնի, միևնույն է, դա ձեզ չի բավականացնի… դա հենց տենց էլ պիտի լինի, քանի որ իսկական սերը անհագ է լինում… բայց դա չի նշանակում, որ պիտի անընդհատ պահանջեք…դուք տենց ավելի շատ զզվեցնում եք ձեր պահանջներով… դուք այդպես էլ չեք գտնի իդեալական տղամարդու ու այդպես էլ երջանիկ չեք լինի…այնպես որ, մի քիչ էլ գնահատեք ձեր ունեցածը ու փորձեք հասկանալ ձեր կողքի տղամարդուն…թե չէ` թեմա եք բացել, փիլիսոփայում եք…
February 6th, 2010 on 12:11
))))))))))))))))))))))))) Արման ջան, մեծահոգաբար ժպտում եմ…Երբ մարդկանց օգնում է ինքնախաբեությունը, չես ուզում փշրել իլյուզիան…
February 6th, 2010 on 12:11
Վարդան, ցանկանում եմ, որ մի աղջիկ քեզ խենթացնի եւ հետո լքի, որ իմանաս, թե ինչ ես կորցնում եւ մեծ-մեծ չխոսես
February 6th, 2010 on 12:11
Ժողովուրդ ջան, ոնց որ հասկացա էստեղ բոլորդ իրար ճանաչում եք, մեջներիդ չուժակը ես եմ:
February 6th, 2010 on 12:11
Ինձ թվում է` մենք շեղվել ենք ճիշտ ուղուց, ոչ թե պետք է պատերազմենք, այլ սիրենք միմյանց, որովհետեւ ոչ կանայք կարող են առանզ մեզ, ոչ էլ մենք` առանց իրար:
Այնպես որ ես սիրում եմ ձեզ բոլորիդ եւ բոլորիցդ սեր եմ ակնկալում իմ անձի նկատմամբ
February 6th, 2010 on 12:11
Ես գրեթե վստահ եմ, որ այս թեման չսահմանափակվող թեմաներից է…Պետք չէ ամեն կողմն իրենը պնդի, որ մենք ավելի լավն ենք, կամ ավելի վատը… Արարիչը ստեղծել է աղջիկ և տղա, կին և տղամարդ հասկացությունները, սրանք մեկը մյուսից տարբեր են և մեկը մյուսին հակասող, քանզի հակասող բևեռներն են իրար ձգում…
February 6th, 2010 on 12:11
Ամեն դեպքում` նյութի հեղինակին շնորհավորում եմ, որ կարողացավ նման կրքեր հրդեհել…
February 6th, 2010 on 12:11
Վարդան ջան, սխալվում ես…շաաաաատ ես ախր սխալվում…մենք պոռնիկներ չենք, որ փոխենք տղամարդկանց մեր քմահաճույքների համար…ընդամենը սեր….իսկ բարեբախտաբար այս աշխարհում դեռ կան այնպիսի տղամարդիկ, որոնք կարող են սեր տալ` անվերջ ու անդադար…դրանից իրենց պակաս տղամարդ չզգալով…Իսկ այդ լացկան տողերը, թե մենք պոռնիկների պես պիտի ընկնենք այս տղամարդու գրկից այն տղամարդու գիրկը, այդպես էլ երջանկույթան համը չզգալով….ախր մեղք եք, որ նման պատկերացում ունեք մեր մասին…ու երբեք չեք փորձում մի հատ ձեզ կողքից նայել, հասկանալ, թե ընդհանրապես ինչպես եք սիրում? Մի հատ ձեզ նայեք, ձեր մեջ փնտրեք, հասկացեք, թե ինչու է այդպես…միգուցե մի բան հասկանաք?
February 6th, 2010 on 12:11
Ժողովուրդ ջան ես մի ճշմարտություն գիտեմ
Կանայք` սիրում են, տղամարդիկ` սիրում են…սեքսը
Վերջ:Ճ
February 6th, 2010 on 12:11
Սելենա ջան, միամիտ մտքեր ես հայտնում, քեզ թվում է` կանայք սեքսը չեն սիրում??
Ռուսալկային հարցրու` ինքը քեզ ճիշտը կասի
February 6th, 2010 on 12:11
Խոսքս ուղղում եմ բոլորին. Նախ աղչիկներին ու կանանց, մի ընդհանրացրեք բոլոր տղամարդկանց դուք դրա իրավունքը չունեք, եթե “այրվել եք” սիրուց, խոսեք միայն նրա մասին ով “այրել է” դզեզ Դուք բոլորտ միայն պահանջներից եք խոսում, իսկ դուք “տալու” բան չունեք? Պահանջեք միայն այն ինչ տվել եք ու փոխադարձաբար ետ չեք ստացել. Նույնը վերաբերվում է բոլոր տղամարդկանց, ՈՒ խորհուրդ ոմ տալիս բոլորին ՆԱԽ ՏՎԵՔ ՀԵՏՈ ԱԿՆԿԱԼԵՔ, ԱՅԼ ՈՉ ԱԿՆԿԱԼԵՔ ՈՐ ՀԵՏՈ ՏԱՔ.
February 6th, 2010 on 12:11
Լիլիթ, բայց Վարդանը չի գրել, որ աղջիկները պոռնիկներ են, սեր փնտրելը պոռնկություն չէ.
այս ամենին օբյեկտիվորեն նայելով` հասկանում եմ, որ
у кого что болит, тот о том и говорит
February 6th, 2010 on 12:11
Տղամադրիկ եւ կանայք հավասար սեքսի կարիք ունեն, բայց ամեն ինչ անհատից է կախված
February 6th, 2010 on 12:11
այս աշխարհում դեռ կան այնպիսի տղամարդիկ, որոնք կարող են սեր տալ` անվերջ ու անդադար…
Լիլիթ, եթե այդպիսի տղամարդու տեղ գիտես, ասա էլի
February 6th, 2010 on 12:11
Rusalka ջան, շնորհակալություն բարի ցանկության համար, բայց քո ասածը ինձ հետ արդենա կատարվել ա, սակայն ես չեմ չարացել էդ ու ընդհանրապես բոլոր աղջիկների հանդեպ ու պատրաստ եմ էլի ընդունելու նման հարված…քանի որ ես գիտեմ, որ աղջիկ էակի էությունը հենց դա է` խենթացնել ու լքել… իսկ Լիլիթին կասեմ, որ ուրախ եմ, որ ինքը դեռևս կարծում է, որ աշխարհում կան տղամարդիկ, որ պատրաստ են տալ անսահմանափակ սեր, բայց նաև տխուր եմ, քանի որ վստահ եմ, որ ապագայում քեզ սպասում է շաաաատ խորը հիասթափություն…և այսքանից հետո միայն ցանկանում եմ, որ այդ անխուսափելի հիասթափությունը դու հնարավորինս ուշ ապրես…
February 6th, 2010 on 12:11
ooooo, Արմանը չդիմացավ եւ վիրավորեց…էլի մեծահոգաբար ժպտում եմ, Արման ջան…ասածիդ ենթատեքստից կարծում եմ, դու էլ ամաչեցիր, ու շատ լավ հասկանում ես, թե ես ինչ ի նկատի ունեի…
սեքսի պահը…չէ Սելենա ջան, սեքսը այստեղ կարծում եմ կապ չունի, մենք զգացմունեքրից ենք խոսում, այսիքնն սիրելու կարողությունից…
Սենչ ջան…երբեք չեմ պահանջի մի բան, որը ինքս չեմ տվել… իմ նախկին ընկերը ինձ ասում էր` “Խնդրում եմ, ինձ այդքան մի սիրիր, այդքան մի նվիրվիր, որ ես էլ ինձ վատ չզգամ, որ քեզ նույնը չեմ կարողանում տալ…” …կարծում եմ, սա ամբողջովին ճիշտ գնահատականն է տալիս այդ սիրող մարդու էության, նրա սիրելու կարողության մասին…
February 6th, 2010 on 12:11
Էրեխեք,ինչ հետաքրքիր է.բոլորս սեր,սեր,սեր ենք պահանջում…հենց գալիս է տալու ժամանակը բոլորիս էլ մի բան խանգարում է…Ես պետք է խոստովանեմ`ամեն ինչ հնարավոր է նաեւ ավելի իդեալական …սակայն այստեղ էլ առաջ են գալիս այլ խոչընդոտներ…Կա սեր,կա հարազատ վիճակ,բայց հանկարծ մի բան կրկին խանգարում է…
Մի մոռացեք մենք սոցիալակն էակներ ենք…
Ամեն ինչ չէ,որ կարող է ծածկվել սիրով…
Դրա համար այդ սերը պետք է շատ լինի ու անմնացորդ…
February 6th, 2010 on 12:11
Արման ջան, աղջիկները միշտ էլ տղաների խոսքերում փնտրում ու, ամենահետաքրքիրն այն է, որ գտնում են այնպիսի մտքեր, որոնք տղան կյանքում նույնիսկ չի էլ մտածել…
February 6th, 2010 on 12:11
Աիշա…:))))))))))))))))))Որ եւս մեկին գտնեմ, քեզ կասեմ:))))))))
Վարդան ջան, ես կարծում եմ, որ բոլորը նույնը չեն, այսինքն բոլորը նույն կերպ չեն սիրում, եթե դու չես կարողանում անդադար տալ ու սիրել, դա չի նշանակում, թե աշխարհում չկա մեկը, ով կարողանում է…
եվ եթե աղջիկը քեզ տալիս է, ապա ինչու դու էլ չփոխադարձես? եթե իհարկե սիրում ես?
February 6th, 2010 on 12:11
Զոռով բերանս բացել եք տալիս, տո այ/հազիվ եմ ինձ զսպում/ էգոիստներ, դուք ոչ հոգեպես, ոչ ֆիզիկապես սիրելու կարողություն չունեք
մաքսիմում տաս րոպեից մեջքներդ դեմ եք տալիս ու քնում եք, ձեզ միայն պետք է ձեր անդամիկին հանգստացնել, իսկ թե կինն ինչ է ուզում, դուք երբեք չեք խորանում
February 6th, 2010 on 12:11
Վարդան ջան, իսկապես, ինչպես ասում են` փնտրողը կգտնի:
Թե իմ գրածների մեջ ինչն էր վիրավորական, ըդնամենը օբյեկտիվ իրականություն էր, որը վերաբերում էր ինչպես ձեզ, այնպես էլ ինձ
February 6th, 2010 on 12:11
Rusalkain: Ցավում եմ քեզ համար քանի որ քեզ, նմաններն են հանդիպել, ու նորից կրկնվում եմ, մի ընդհանրացրու բոլորին, դու դրա իրավունքը չունես!!!!!!!!!
February 6th, 2010 on 12:11
Լիլ ջան, դու իրավունք ունես այդպես կարծելու, ես չեմ ասում, որ մի կարծիր… բայց, դու էլ հո գիտես, որ մարդու կարծիքը ինչպես հաճախակի է փոխվում…հատկապես աղջիկների կարծիքը տղաների մասին… դրա համար ես քեզ ցույց եմ տալիս ճշմարտությունը, որ դու ճանաչես ճշմարտությունը…տղամարդիկ էգոիստ են…ու կապ չկա էդ տղամարդը հայ ա, թե թաթար ա, թե իսպանացի ա..կապ չկա սև ա, թե սպիտակ ա…բոլորը նույնն են…մի փորձեք ցանկալին իրականության տեղ ընդունել…ինչ կա` էն ա, ավելին չեք ստանա
February 6th, 2010 on 12:11
Rusalkain: իսկ նրանք ում հետ սեքսով ես զբաղվել սեքսուալ անգրագետ մարդիկ են եղել.
February 6th, 2010 on 12:11
Ռուսալկա ջան, գնալով նյարդերիս ավելի շատ ես ազդում, այդքան գռեհիկ մի եղիր…
February 6th, 2010 on 12:11
Չգիտեմ Ռուսալկա ինչ կենսափորձից ելնելով է դա ասում, բայց ես կարծում եմ, որ այդ դեպքում էլ մեղավորը մենք ենք:
Կինը կարող է տղամարդուն հնազանդեցնել իրեն, պարզապես պետք է ձեւն իմանալ
February 6th, 2010 on 12:11
Սենչ ջան, լավ էս ամեն ինչը հեչ, ասա, գոնե հիմա լավ ես?
February 6th, 2010 on 12:11
Ռուսալկան իրեն լկտի է պահում, Նատաշան` չբավարարված, Արմանն ու Վարդանը` լոմկա, Լիլիթը` ցինիկ, Սենչը` մեծահոգի
մյուսներին դեռ չեմ հասցրել ուսումնասիրել
February 6th, 2010 on 12:11
Այ տենց կլվում եք միշտ, ես ու ընկելնելս էլ սպասում ենք, թե ելբ եք իլալ սիլելու,ոլ մենք լույս աշխալ գանք:
Շատ ենք սպասելու?
February 6th, 2010 on 12:11
Աշոտին`
Հեշտ է որակավորել մարդուն…Սակայն այդքան միանշանակ չի կարելի բնութագրել նրանց…քանի որ մի շրջանի զգացողությունները չեն կարող մարդուն բնութագրել ամբողջովին…
Հետաքրքիր է քեզ ինչպես ես բնութագրում…
February 6th, 2010 on 12:11
Ես ինչուն ինքս ինձ բնութագրեմ, թող մյուսները դա անեմ, ես պատրաստ եմ լսել ցանկացած կարծիք:
Իսկ բնութագրումս, բնականաբար, բլոգում գրածների արդյունք է ընդամենը: Պարզապես փորձում եմ ամփոփել
February 6th, 2010 on 12:11
Աշոտ ջան, չգիտեմ մնացածի պահով ոնց, բայց իմ պահով հաստատ սխալվում ես….
February 6th, 2010 on 12:11
Մենք կարող ենք անվերջ գրել, քննարկել, փիլիսոփայել, սակայն դրանից մեր հոգեվիճակը շատ չի փոխվի, նա ով երջանիկ է կշարունակի երջանիկ լինել,
ով էլ չէր, դժվար թե երջանկանա…………..
February 6th, 2010 on 12:11
Աշոտ ջան, իսկ ում է պետք քո ամփոփումը? դու միշտ ես մարդկանց ամփոփում?
February 6th, 2010 on 12:11
Ուզում եմ հեռանալ. մինչ նոր գրություն
February 6th, 2010 on 12:11
Արման, էն երգում ոնց ա ասում?`…և վաղն ամեն ինչ կսկվի նորից..? էդ էիր ուզու ասես, հա? ճիշտ հասկացա?
February 6th, 2010 on 12:11
Համաձայն եմ Sench-ի հետ` Rusalkan իրավունք չունի ընդհանրացնելու բոլորին. բոլորն էլ իրենց հերթին անհատականություններ են…
Իսկ Ashot-ին կասեմ, որ պետք չէ բարձրաձայնել այն ամենն, ինչը որ հաստատ չգիտի…
Իդեպ,ես այսօր վստահ էի, որ comment-ները հարյուրի կհասնեին, բայց որ կանցնեին հարյուրը…այ դա չէի կանխատեսել…
ՇՆՈՐՀԱՎՈՐՈՒՄ ԵՄ ՆՅՈՒԹԻ ՀԵՂԻՆԱԿԻՆ…Կարծում եմ` սա լիարժեք հաղթանակ է…
February 6th, 2010 on 12:11
Lilitin: եթե կարելի է այդպես համարել ուրեմն այո:
February 6th, 2010 on 12:11
Հա Վարդան ջան, կսկվի նորից, բայց ամեն մեկի համար դա տարբեր կլինի
February 6th, 2010 on 12:11
Արման ջան ասածս պարզ էր, բայց ոչ պարզամիտ կամ միամիտ
խոսքն ամենեւին սիրո եւ սեքսի մասին չէ, եւ ես ամենեւին էլ չեմ ասում, թե կինը սեքս չի սիրում, ոչ:Ճ
Ասածիս մեջ ուղղակի մի քիչ խորանալ է պետք, իմ համար այդ արտահայտությունը բնորոշում է տղամարդու եւ կնոջ սիրո բնույթի տարբերությունները:
Որն է ավելի գլոբալ եւ բազմաշերտ, սիրելը թե սեքսով զբաղվելը
իհարկե սիրելը, իմ ասածն այն է, որ կնոջ զգացմուբնքները հիմնականում շատ իռացիոնալ են,ընդհանուր, լայնաշերտ ու տարըմբռնելի , ինչպես սիրել բառն է, իսկ տղամարդկանց մոտ ամեն ինչ հիմնականում ավելի պարզ է, ավելի կոնկրետ եւ սերտ կապված սիրո օբյեկտների հետ, տղամարդու սերը ավելի երկրային է ու հողեղեն, այլ ոչ եթերային ինչպես կանանց մոտ, այդ առումով իմ գրածը որոշ առումներով խաչվում է նաեւ քո կարծիքի հետ, թե կանայք սիրում են զգացմունքը
February 16th, 2010 on 12:11
giteq amen mard el unenum e djvar paher.yes inqs el hishum em vor indz shat dkbaxt ei zgum mi jamanak. bayts, ayo, kataretsi khent qayl.amusnatsa.u yerb tsvets akhchiks, ashkahrhe poxvets. havatatseq, yes hamozvats em vor duq menak eq u yerevi dzer kesin verevnerum eq pntrum, tun, harstutyun yev ayln. Yes nerqevits gta, tun chuner, ashxatanq chuner,vochinch chuner. Hima amen inch unenq. isk akhjiks lratsnum u imastavorum e merkyanqe.bolor 30-i mot axchiknerin em asum,AMUSNATSEQ.